نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

وصیت نامه

پاسدار شهید رمضانعلی علیجانپور

نام پدر : حسین

تاریخ تولد : 1344

محل تولد : روستای عزیزک

شغل : پاسدار

محل شهادت : سردشت بانه

تاریخ شهادت : 4/2/1366

نام عملیات : کربلای ده

 

 

 

 

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عنداله و اولئک هم الفائزون -  آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا بمال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند .

با درود و سلام فراوان به انبیاء عِظام و اوصیاء و اولیاء خدا و بخصوص حضرت مهدی (عج ) و نایب بر حقش امام  امت و سلام بر تمامی شهدا و رزمندگان

شما امت حزب الله چنانچه همه شما اطلاع دارید ما در زمانی واقع شدیم که انقلاب اسلامی ظهور کرده و پرده از روی جنایات جنایتکاران داخلی و خارجی برداشته و هویت آنها را برای مردم آزاده جهان روشن ساخته و در این زمان بود که کشور عزیزمان به سر کردگی ابرقدرتها که در رأس آنها امریکای جهانخوار می باشد و چون منافع خود را در ایران از دست داده اند دست به توطئه های زیادی از قبیل حمله نظامی در صحرای طبس ، جنگ تحمیلی ... نمودند . اما آنها کوچکتر از آنند که بتوانند این انقلاب الهی را که دست خدا بالای سر این ملت است خدشه دار کنند .

از شما امت مسلمان می خواهم دنبال حق بروید و ببینید که صدای حق از کجا بلند می شود و بدانید که  خداوند حق و دین اسلام را بعنوان امانت بدست شمت سپرده است و فقط این امانت جزء وظایف اصلی و شرعی شما می باشد و اکنون جمهوری اسلامی ایران الگوی حقانیّت در جهان می باشد و امروز ایران رهبری دارد که تمام ابرقدرتهای دنیا را بر ترس و وحشت انداخته  است و شما باید قدر این رهبری را بدانید و از آنجا که احساس کردیم که اسلام و قرآن در خطر است برای صیانت از این آئین الهی ما و دیگر برادرانی که با خون خود وضو ساخته اند و به شهادت رسیدند رهسپار میادین نبرد شدیم و رضای خدا را در این می دیدیم که به جبهه های نبرد حق علیه باطل برویم و شما ملت اکنون وارث اسلحه به زمین افتاده من و دوستانم که پیش از من عروج کردند و رفتند باشید و بهانه مشکلات خانوادگی و مسائل دیگر را کنار بگذارید و بدانید که همین مشکلات را که شما می گوئید زمان صدر اسلام هم مردم داشتند و همین بهانه باعث شد که امام زمان خودشان را تنها بگذارند و آنطور امامان ما را به شهادت رساندند و اسلام غریب و تنها ماند و ... قرآن را همیشه بخوانید زیرا پیامبر فرمود دو چیز گرانبها در نزد شما گذاشتم عترت و قرآن که به هر دو توسل جوئید و از همه شما التماس دعا دارم. خدایا : با چه زبانی شکر نعمت کنیم که این آزادی گرانبها و دوری از ستم را به ما عنایت کردی خداوندا رزمندگان اسلام را پیروز بگردان و مجروحین و جانبازان عزیز را شفا عنایت فرما خدایا خودت را به ما بهتر بشناسان خدایا مسلمین را عزت و کفّار و منافقین را خفّت عطا فرما .

25/1/66    مطابق با نیمه شعبان 1407

 



:: موضوعات مرتبط: شهید رمضانعلی علیجانپور عزیزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد